Jak to vypadá,Vánoce možná strávíme v nové koupelně, ale bez vody a instalačního zařízení, neboť to dopadlo přesně podle rčení – nevyhodíš, nedostaneš.
Dnes litujeme, že zjednaného „umělce“ vodoinstalatéra jsme nevyhodili třetí den spolu s jeho parťáky, neboť se jsme prošvihli účinnou pomoc jiné firmy. Onen dotyčný jednou přišel, podruhé ještě na hodinu, ale pak jen sliboval, sliboval, sliboval. Nekomunikuje a jak jsem se dozvěděla, poslal nás k šípku. Prý peníze nepotřebuje. Z toho plyne ponaučení, že jejich scénář se měl do puntíku naplnit. Rozbít, co se dá a pak v nefunkční koupelně vydírat a sát peníze. Podle Petra P. je docela běžné, že zákazníci flákače vyhodí bez lítosti.
Představte si, že by si takový řemeslník přišel koupit mobil. Nejdříve by dostal přívodní napájecí šňůru, za tři by odebral SIM kartu, za pět dní by mu řekli, že dneska neprodávají, protože jdou na pohřeb; potom by byli hodinu na obědě, nebo zákazníkovi řekli, že momentálně musí počkat, protože prodavač kouří. Za týden by vydali telefonní aparát. Tož takovým způsobem pracuje 80 % řemeslníků.
A proč nás nedostanou? Zakoupili jsme novou umělohmotnou vaničku. Je sice určena na míchání malty, ale pro náš účel slouží tak akorát. V létě ji použijeme při další výstavbě.
MSF, řešení se vždycky najde.
Milá Filuško, to platí jen někde, ale u řemeslníků to obvykle neplatí. Viz všechno v rubrice KOUPELNA.
JE jetak drzim palce….no u nas neplati, nas zakaznik, nas pan…co s tym?