Z „E“ pošty

Někdy přijde emailemtaková zprávička, která mě zbaví neartikulovaného stresu na celé odpoledne. Jedna z nich je tato:

Úvod do marketingu v praktických příkladech:

Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a řeknete: „Jsem perfektní milenec.“
To je DIRECT MARKETING.

Jste na večírku s partou přátel a uvidíte nádhernou dívku. Jeden z vašich přítel k ní půjde, ukáže na vás a řekne: “ On je perfektní milenec.“
To je REKLAMA.

Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a vyžádáte si její telefonní číslo. Druhý den na to číslo zavoláte a řeknete: „Jsem perfektní milenec.“
To je TELEMARKETING.

Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a nabídnete jí drink. Přitom jí upravíte šaty a lehce zavadíte o ňadro.
To jsou PUBLIC RELATIONS.

Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Ona k vám přijde a řekne: „Slyšela jsem, že jste perfektní milenec.“
To je účinek OBCHODNÍ ZNÁMKY.

Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a umluvíte ji, aby odešla s vaším přítelem.
To je činnost OBCHODNÍHO ZÁSTUPCE.

Váš přítel ji nedokáže uspokojit a zavolá vás na pomoc.
To je TECHNICKÁ PODPORA PRODEJE.

Jedete na večírek a cestou si uvědomíte, že ve všech domech v ulici bydlí jistě krásné dívky. Stoupnete si do prostředku ulice a křičíte: „Jsem perfektní milenec.“
To je SPAM.

MSF, jemnocitní mi doufám odpustí malou prostopášnost.

Příspěvek byl publikován v rubrice E-pošta. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *