Někdy přijde emailemtaková zprávička, která mě zbaví neartikulovaného stresu na celé odpoledne. Jedna z nich je tato:
Úvod do marketingu v praktických příkladech:
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a řeknete: „Jsem perfektní milenec.“
To je DIRECT MARKETING.
Jste na večírku s partou přátel a uvidíte nádhernou dívku. Jeden z vašich přítel k ní půjde, ukáže na vás a řekne: “ On je perfektní milenec.“
To je REKLAMA.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a vyžádáte si její telefonní číslo. Druhý den na to číslo zavoláte a řeknete: „Jsem perfektní milenec.“
To je TELEMARKETING.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a nabídnete jí drink. Přitom jí upravíte šaty a lehce zavadíte o ňadro.
To jsou PUBLIC RELATIONS.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Ona k vám přijde a řekne: „Slyšela jsem, že jste perfektní milenec.“
To je účinek OBCHODNÍ ZNÁMKY.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a umluvíte ji, aby odešla s vaším přítelem.
To je činnost OBCHODNÍHO ZÁSTUPCE.
Váš přítel ji nedokáže uspokojit a zavolá vás na pomoc.
To je TECHNICKÁ PODPORA PRODEJE.
Jedete na večírek a cestou si uvědomíte, že ve všech domech v ulici bydlí jistě krásné dívky. Stoupnete si do prostředku ulice a křičíte: „Jsem perfektní milenec.“
To je SPAM.
MSF, jemnocitní mi doufám odpustí malou prostopášnost.